googleb6c02af2bf83b897.html Waarmee ik m'n dagen vul
top of page

Waarmee ik m'n dagen vul


NLP PUB

Sinds de verhuis vorig jaar is het episch centrum van de NLP te vinden in de NLP Pub. Het is een gezellige plek waar breinpiraten Steph, Koen en Hans maandelijks podcasts opnemen en ook initiaties NLP geven aan iedereen die dat wil.

DATA PROTECTION OFFICE

Tijdens een sales training 3 jaar geleden raakte ik toevallig het thema privacy aan als opener voor een verkoopsgesprek met klanten. Daarop kreeg ik de vraag of ik thuis was in die materie waarop ik volmondig "ja" antwoordde. Kort nadien had het gerucht de ronde gedaan en kreeg ik van ondermeer Microsoft de vraag om hier iets rond te doen.

Ik werkte me bij tot DPO, gaf tientallen sessies over GDPR richtte de Data Protection Office op en begeleid tientallen KMO's in hun GDPR dossiers

HAPPINESS GARAGE

In de happiness garage kan je terecht voor mentale workouts. Het is belangrijk om de zoveel levensdagen tijd te maken om een en ander op een rijtje te zetten en in harmonie verder te kunnen. Hiervoor moet je ons zeker een bezoekje brengen

LIttleBig & Partners

Samen met partner in crime Tom Braekeleirs startte ik dit project. We werken met individuen en teams rond communicatie en verzorgen workshops, keynotes en podcasts. Tom en ik zijn de auteurs van het Shiny Goals Business Development programma dat in 2014 door Microsoft in Europa werd uitgerold.

Leveranciers van Optimisme

De overkoepelende naam van een reeks activiteiten die Alex en ik sinds 1994 samen ontwikkelen en waarover je meer leest op "www.suppliersofoptimism.com"

Een van de recentere projecten waarin ik samen met Inge, Mireille, Sarah en Steph een boek samenstel rond duurzame en toekomstbestendige teams en samenwerking. We interviewden meer dan 30 professionals en deden een enquête bij 450 KMO's over het thema zelfsturing. De resultaten combineren met onze eigen ervaring in worden in een mooi verhaal gegoten dat u vanaf december kan lezen. Blijf ons volgen!

4 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page