googleb6c02af2bf83b897.html "Kaders", het volgende boek
top of page

"Kaders", het volgende boek


"Dit is geweldig... en zo 100% Hans.. het voelt alsof ik even te gast ben in jouw manier van denken en leven, alsof ik bij valavond door jouw raam naar binnenkijk omdat je vergat de gordijnen dicht te doen. Ik herinner en herken veel kaders bij mezelf en wordt teruggegooid naar mijn eigen prille bestaan. Heel erg puur en vanuit je buik. Ben blij verwonderd"

Je kan je nauwelijks voorstellen hoe blij ik ben met de bovenstaande reactie van een proeflezer van mijn nieuwe boek dat onder de werktitel "Kaders" in volle ontwikkeling is. We volgen "Hem" en "Jou" en exploreren op verhalende wijze hoe we geworden zijn wie we zijn en of we daar ook gelukkig mee zijn.

Wil je ook graag proeflezen en je feedback met mij delen, laat het me gerust weten.

Aarzel ondertussen niet om jouw kopie van "Spelbrekers" te bestellen. Voor 15/11 geniet je een early bird korting. De eerste lading gesigneerde boeken wordt deze week naar de toekomstige eigenaars verscheept. Ik kom graag in jouw organisatie vertellen hoe je de inhoud ervan kan toepassen in jouw leven

Hans

+32496163301


2 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page