googleb6c02af2bf83b897.html Hoe zit het met jouw handleiding?
top of page

Hoe zit het met jouw handleiding?


Als Belg zijn we allemaal eerder bescheiden van aard, vind je niet?

Awel, ik ga even stoefen :)

Sinds ik met de Happiness Garage startte, vinden steeds meer mensen hun weg naar hier. Nu eens worden ze door anderen gestuurd, dan weer zijn ze geïnspireerd door wat ze hoorden of lazen.

Omdat ik zo ontzettend veel leuke feedback krijg waar het vooral opvalt dat mensen echt daadwerkelijk aan de slag kunnen met wat ze hier vinden, wil ik zelf nog eens een initiatief nemen en jullie graag uitnodigen voor een dag herbronnen en je zelf beter leren kennen alhier in de Happiness Garage.

Hieronder vind je wat details. Het beste is natuurlijk om gewoon 18 december vrij te houden en naar hier te komen. Tot dan! Naast ontzettend boeiende processen, ligt er ook een exemplaar van mijn boek "Spelbrekers" voor je klaar!

Hans


16 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page