googleb6c02af2bf83b897.html Breinpiraten for kids
top of page

Breinpiraten for kids


"Hadden we dit maar veel vroeger in ons leven geleerd!"

Het is een opmerking die we vaak horen van volwassenen die in aanraking komen met ons. We gaan hier in 2019 mee aan de slag!

De inzichten en methodes die de Breinpiraten graag delen zijn geen vergezochte theorieën, integendeel. Alles is gebaseerd op decennia lange observaties van systemen, personen en gebeurtenissen.

De breinpiraten werken met (alcoholvrije) cocktails waarin scheutjes van systemisch denken, NLP, hypnose en vooral "gezond" piratenverstand met elkaar geshaked worden tot nuttige en inspirerende materie..

2019 wordt een druk jaar voor de Breinpiraten. In de voorbije maanden werd verder gesleuteld aan de plannen om zoveel mogelijk jongeren (6-18) te bereiken. We willen hen met ondermeer

 

- eenvoudige hapklare games,

- uitzendingen

- publicaties

- breinpiraat kampen (krokus-, Paas-, zomer- en herfstvakantie)

 

interessante inzichten en vaardigheden bijbrengen. Die werken positief ondersteunend in het gewone dagelijkse leven:

  • hoe praat ik,

  • hoe luister ik,

  • hoe voel ik me,

  • hoe wil ik me voelen,

  • hoe ga ik om met tegenslag, met vrienden, met 'vijanden',

  • hoe krijg ik dingen gedaan,

en zo veel andere leuke vragen komen aan bod...

De breinpiraten zeggen niet hoe het moet of kan. Ze stimuleren vooral de vaardigheid om zelf beter te voelen en te begrijpen wat er allemaal in dat brein en hart van ons gebeurt en hoe we er zelf meer mee aan kunnen om in harmonie ons doel te bereiken.

Concreet wordt in Januari 2019 de vzw Breinpiraten opgestart. Wij staan heel erg open voor medewerkers, vrijwilligers en sponsors die onze verdere activiteiten mee willen vorm geven!

Stay tuned, geniet van onze Podcasts en kom gerust naar de Breinpiraten parlez op 7 januari! Tot gauw


17 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page