googleb6c02af2bf83b897.html Eenvoud siert
top of page

Eenvoud siert


"Als je het niet eenvoudig kan uitleggen, heb je het niet begrepen"

Ik denk dat die woorden uit de mond van A. Einstein komen. Het is altijd een van mijn voorkeursactiviteiten geweest om moeilijke materie verteerbaar maken. Vele van mijn opdrachtgevers waarderen dit enorm.

Zo kwam ik enkele maanden geleden in contact met de Vereniging van Belgische Aannemers (VBA-Adeb). Zij wilden medewerkers in aangesloten bouwbedrijven op een laagdrempelige wijze vertrouwd maken met de gevaren van moderne technologie: waar op letten wanneer je een smartphone gebruikt, do's and don'ts wanneer je thuis werkt, veilig verbinden met het internet, etc...

Wat begon als vraag om enkele webinars rond dit thema te schrijven en op te nemen mondde uit in een totaal e-learning pakket met niet minder dan 34 korte informatieve sessies, telkens in 3 talen opgenomen en gemonteerd in de Film & Audio Recording Studio van de Leveranciers van Optimisme in 9290 Overmere.

Ondertussen is er ook een papieren zakgids in druk en organiseer ik samen met een ethische hacker live info sessies in diverse bedrijven.

Misschien heb jij ook wel zin in of nood aan e-learning? Dat kan over de meest uiteenlopende thema's gaan. Neem gerust contact voor een verkennende babbel!

Hans


23 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page